Adventi horgolódás - December 10.

 



Bögremelegítő jázmin mintával horgolva

Leírás: 

Mielőtt én nekiálltam volna még fel kellett elevenítenem, hogyan is kell ezt a mintát horgolni. Ezért rákerestem videókra youtube-n. Nem szégyen az ismétlés :D 

A mintát nem tudom mások hogyan szokták leírni így most itt az én verzióm. Ha valaki valamit nem ért nyugodtan írjon a facebook csoportomban, segítek. 



Szóval, horgolunk 25 szirmot, ez lesz az alap + 1 szirom magasítás, amit minden sor végén ismételni kell. Én 6 sort horgoltam, de persze függhet a bögre méretétől, horgolhattok többet is ha nagyobb a bögre. Végezetül az oldalán kúszószemeket készítettem a közepéig, majd 55 láncszem, fordul, 2. szembe folytat és haladunk vissza fele 54 láncszemen keresztül. Ez lesz a megkötő. Majd folytatjuk az oldalán a kúszószemekkel. Ezt elvégezzük a melegítő másik oldalán is és így meg tudjuk kötni a bögrén. Kész is van. 



Most pedig jöhet a bele való. Mert hát mit is kezdjünk egy üres bögrével. :)



Forró csoki recept: 
Veszünk egy külön tálat. Bele rakunk 1 tk kakaót, 2 tk cukrot (én barnát), fél tk vanillin cukrot, 2 ek forró vízzel összekeverjük. Ráöntjük a forró tejet, ízesítjük még fahéjjal/mézeskalács fűszerrel és 3 csepp mandula-/narancsaromával. Én a végén még egy darab narancsos csokit is hagytam elolvadni benne. Aki szeretné még önthet bele extrának egy kis likőrt is. 



Comments